קידום בריאות באווירת פורים

עפר גדנקן No Comments on קידום בריאות באווירת פורים

במסגרת פעילות קידום הבריאות שמכבי מובילה ברחבי הארץ, פעלה ניידת השמחה של מכבי בערי הדרום, להעברת מסרי בריאות, ובמטרה להיות 'נפש שמחה בגוף בריא'.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת פורים, יצאו במכבי שירותי בריאות בתוכנית ייחודית; ניידת השמחה של מכבי הסתובבה באשדוד, בנתיבות ובאופקים, וסחפה אחריה מאות ילדים ובני נוער, שנהנו ושיתפו פעולה עם התוכנית הייחודית.

במסגרת פעילות הניידת, קיבלו הילדים תחפושות של רופאי מכבי, ונעמדו לתמונה שצולמה במקום על ידי צלם מקצועי. לאחר מכן קיבלו הילדים מגנט למקרר עם תמונתם כשהם מחופשים בתחפושת של רופאי מכבי, כשעל המגנט מופיעים מסרי בריאות קליטים וחשובים. כמו כן, במהלך הפעילות הושמעו ברמקולים שחוברו לניידת השמחה שירים וניגונים באווירה פורימית, שגם הכריזה מסרי בריאות מובילים. בנוסף, הניידת עצמה הייתה מעוטרת במסרי קידום בריאות.

ההיענות לתוכנית הייתה המונית, ומאות ילדים באו להשתתף וליהנות עם תחפושות של מכבי ותמונות מגנט עם מסרי בריאות.

התושבים בירכו את הנהלת מכבי במחוז הדרום על היוזמה המבורכת של נפש שמחה לגוף בריא, ובפרט על מסרי הבריאות שהועברו לילדים בצורה פשוטה ומותאמת.

מנהל מגזרים מחוז דרום במכבי ר אריה קליין: "מכבי מובילה מזה תקופה ארוכה את מהלך קידום הבריאות ברחבי הארץ, בהתאמה אישית לכל גיל. במסגרת פעילות זו, התקיימה לקראת פורים פעילות עם ניידת השמחה בערי הדרום, שהעבירה מסרי קידום בריאות במגוון דרכים יצירתיות בהתאמה לגילאי הילדים. מכבי גאה להוביל את מהלך קידום הבריאות, ותמשיך לפעול לטובת כלל החברים".



0 תגובות